BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Tuesday, March 22, 2011

:)

saya mintak maaf . saya mintak maaf .
bukan saya x pernah cuba untuk paham tentang diri awak . saya dah cube banyak kali . !
tapi saya x mamapu nk padam kn ingatan saya tentang hairul . saya tetap sayang dia dan masih sayang dia . kadang saya rase saya terlalu bodoh kerana masih sayng dekat orang yang tak pernah
pikir saya tapi saya nk buat macam mane ! saya tak tahu . sumpah saya tak tahu . saya dah penat
macam ni . penat . saya tahu ayat awak . awak lagi penat . menuggu saya dan masih menunggu . saya tahu kadang saya pentingkan diri . jarang masej . jarang col . saya buat tak tahu . dan paling sedih nya awak banyak kali menangis sebab saya . tapi demi allah saya tak pernah berasa HAPPY . BANGGA dengan semua yang awak lakukan . saya rasa serba salah . awak berikan semua . tapi saya hanya mampu balas sedikit . saya tahu awak nk puaskan hati awak dengan layan saya macam tuu tapi awak tahu x keadaan saya bila awak lyan mcm tu . saya tekanan . saya tekanan sebab x dapat nk layan macan mana awak layan saya . please . awak selalu cakap saya ni selfish ! x pernah pikir pasal awak . buat awak terhegeh2 kat saya . sape awak untuk cakap macam tu kt saye !
awak selalu pikir awak la mangsa keaadaan . mangsa dunia . awak cakap dunia ni kejam .
kadang2 saya tak paham knpa perlu luahkan semua .

awak . awak tahu kan saya x suke kene bebel . dan awak lak pulak jenis mebebel selagi pe yg awak x puas hati tu awak nk puaskan . saya tahu tapi mintak maaf laa kalau saya cakap membebel awak tuu kadang2 melampau . hati saya kadang2 sakit dengar . ye . saya tahu kadang awak nk 'sedarkan saya' yang masih belom sedar siapa diri saya . perkataan yang selalu awak cakap kadang2 saya dah naek hafal nk dengar . n saya mintak maaf kalau kadang2 tuu saya bersiul . buat2 x dengar . menyanyi bile awak menbebel tapi saya terpaksa . saya ni jenis cepat melenting n kalau yg col tu bkan awak tu agaknye mmg dh kene maki gila2 laa . dan dsebabkan saya x nak buat awak mcm tuu . sebab saya hormat awak . sebab saya sayang awak . saya terpaksa bsikap kurg ajar dengan bersiul dan sebagainya . kadang2 sampai saya hntuk kn kple sebb tension .haaha . tu lbih baek kn dri melawan . melantun pe yg awak cakap sedangkan ada setengah pkara tuu mmg saya x bule terime .
contoh macam tadi awak col n then saya bg thu yang saya terjmpa abang ex saya punye fb .
pas tuu awak terus hentam saya dengan kata2 pedas awak sikit x pikir saye .
awak . salah ke saya bagitahu yang saya terjmpa fb abang dia .? dosa ke ?
saya cuma cakap saya happy dapat tengok gmbar gambr die . wajah dia sekarang . itu sahaja .
bukan maksud saya berpaling blakang . saya nk cari dia balik . saya nk jelaskn tapi awak
x bagi saya sesaat pon untuk jelaskan semua . dsini saya jelaskan . die ex saya mase skolah form 2 . n die jgak sbernanye sedara saya . ayh die n ayh saya rapat sangt2 . selalu brburu same2 . 4 thon kot x jmpe sbb die jarang balek kg . kalau balek pon selalu x terserempak . x d jdoh .
hmm . awak . cube paham saya . please . saya x de niat nk buat awak sakit hati bile saya bgtahu pasal tuu . cume saya nk kongsi gembira saya je . so saya dh puas tngok die bhgia skrg . tuu je.
zul kalau awak rase awak bodo tergilakan saya ye memang awak bodoh! sebab awak tergilakan perempuan bodoh macam saya ni yang dah x d pape . tak ade pape yang istimewa dekat saya . awak malang sebab kenal perempuan macam saya . awak ada peluang . perempuan yang macam saya ni layak untuk orang yang sejenis macam saya . saya x layak dapt cinta awak . sayang awak . saya ni hina awak .! hina sangat!
i am sorry ! its all my fault ! haaaaaaa !!! im sorry for being too emotional .!
ya . seriously saya dah x larat . saya x sanggup nk dengar u salahkan i 100% . saya sedih . sedih dan sedih .! saya rindukan hubungan kita dulu . rindukan hubungan persahabatan kita dulu . saya rindukan faqar yang dulu . dan bukan sekarang yang penuh kesedihan . serius memanjang . too emotional .
ya allah ai . :( n saya tahu kalau awak baca pon belom tentu awak akan faham n maybe awak akan hentam saya dengan kata2 pedas awak tuu lg kn .
hmm.n i hav something for u sayang
* i am sorry i can't be perfect
* i am sorry i cant be gud enough
* i am sorry i made u worry a lot
*im sorry for all the times u cried
*im sorry for every single lie
*sorry for each time i have hurt u .
*im sorry i wasn't a good girlfriend
*im sorry i made u sick n tired all the time.
*sorry i couldn't make u smile .
*sorry for not giving u any happiness !
and the most thing
im sorry i cant be the way you want me to be .!

* ingat semalam saya ada cakap u ni macam ape . merpati putih . sebab ape ? bagi saya merpati putih laa
burung paling cantek sekali . awak merpati putih saya . ingat tuu :)
n about vdeo yg awak post tuu saya mmg saya delete . tapi sebelom saya delete saya dh download daa .
jangan risau sebab saya bkn ye jnis org x sedar di untung sngt sangt kn . saya akan relax . teruskan .
kadang2 orang senag luahkan kata2 tapi dia x sedar yang kata2 tuu kadang2 lebih menyakitkan dari perbuatan walaupon memang salah kita ketika tuu tapi sumer buley dbawa berbincang secara elok2 kn . awak selalu cakap saya mals nk belajar untuk mencintai awak . sebernanya saya belajar . kadang tuu sampai saya berangan2 macam ne kita dah bersama . macam mana hari2 yang akan kita lalui bersama .
tapi kadang2 perasaan tuu hilang macam tuu bila ada yang awak cuba nk pertikaikan . ada je yang x kena . sampai bule dkatakan setiap hari ada je awak nk melenting . n bila saya tanye npe mlenting senang awak terus salahkan saya . sebab ape . sebab penting kan diri . lagi sebab x penah nk cari awak .senang lepaskn awak . lagi ? macam2 zul .hmm . dan saya lebih bnyk mdiam kn dri kn . sebab saya tahu kalau saya cuba bukak mulut saya tetap salah . x penah betul pon kn . heehe . yela awak . saya x kesah . saya dh biase
cume satu ayat yang saya nk cakap ialah teruskanlah . teruskanlah ..
saya cume dapt janji satu perkara kalau awak masih menunggu saya dan dtakdirkan suatu hari yang tiba2 terbukak hati say terima awak . insyaallah saya akan setia dsisi awak hingga saya mati dan saya akan bhgiakn awak sampaikan awak rase awak satu2 nye org yang paling bhgi dalam dunia ni . tuu jnji saye dan jika awak boleh banyak kn bersabar insyaallah tuhan dengar doa kita . banyakn bersabar . tuu je . kurangkan emosi x tentu tuu . bulee kn ??
terima kasih :)



No comments:

Post a Comment